'Untuk meningkatkan kelajuan dan kualiti perkhidmatan pelanggan, bermula daripada tarikh, 13 Disember 2010 syarikat LiteForex melanjutkan masa operasi bahagian kewangan sehingga 24 jam sehari (24/5)....

Untuk meningkatkan kelajuan dan kualiti perkhidmatan pelanggan, bermula daripada tarikh, 13 Disember 2010 syarikat LiteForex melanjutkan masa operasi bahagian kewangan sehingga 24 jam sehari (24/5). Pengurusan syarikat berharap langkah ini akan membantu untuk memendekkan jumlah permintaan pelanggan yang menunggu untuk diproses dan akan mengurangkan masa deposit dan pengeluaran wang. Perubahan waktu operasi ini akan memudahkan semua klien LiteForex yang berada di pelbagai zon masa dalam menguruskan urusan masing-masing dengan lebih efisien.

Keputusan yang kami buat adalah satu langkah lagi menuju kesempurnaan melayani pelanggan dalam kumpulan syarikat dan sesuai dengan prinsip-prinsip utama perkhidmatan moden berorientasikan pelanggan dan berkualiti tinggi secara atas talian (ONLINE).







Ikuti kami di rangkaian sosial!
Live Chat
Tinggalkan maklum balas